Ut med det gamla, in med det nya!


Gör den där förändringen du tidigare bara önskat/velat att du skulle genomföra.

  • Gå av en station tidigare på bussträckan.
  • Ta cykeln, eller gå till jobbet eller skolan istället för att åka bil/kollektivt.
  • Välj rivet äpple i filen/yoghurten/gröten istället för sylt/socker etc.
  • Köp de där remmarna du så länge velat ha till ditt gympass.
  • Utmana dig på gymmet - kanske är det dags att lägga om träningsrutinen om saker står still?
  • Välj att säga NEJ när din autopilot vill börja småäta ur kylskåpet.

Vilket mönster det än är du ska byta ut
- IDAG ÄR DAGEN DU SKA TA STEGET!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Gomorron gott folk :)

Klev upp en kvart tidigare och bestamde mej för att promenera dom 35 min jag har till jobbet :)

puss

2011-04-09 @ 06:47:04
URL: http://fitnessguru.se/lovelivelearn
Postat av: Robine - I dare you to Quit

Bra där Cecilia!!! :D

2011-04-09 @ 08:12:38
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se
Postat av: Silverkanten

Har cyklat vart jag än varit sedan i torsdags, mest för att jag är snål och kortet gått ut... men det måste ju räknas ändå.



Jag har också (efter tre veckors ätande och en veckas kämpande) återtagit kontrollen över mitt dietande och kylskåpet gapar väldigt tomt. Idag (söndag) är min andra dag i rad helt utan skit jag ändå inte vill ha.



Yäy mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0